måndag 24 oktober 2016

Fall Into Fantasy: Wrap up


I fredags avslutades Fall Into Fantasy och här kommer min något försenade slutuppdatering av den. Läsningen gick faktiskt riktigt bra tycker jag. Jag är inne i en period där jag sällan finner ro för att sätta mig ner och läsa någon längre stund såvida det inte är kväll och jag gått och lagt mig. Men under veckan fick jag till ett par riktigt långa lässtunder.

Jag hade ju min ambitiösa att läsa-hög inför veckan (den visade sig mycket riktigt vara lite väl tilltagen) och mina läsmål för veckan:

- Läsa varenda dag
- Hinna med 2/4 böcker
- Få in minst 3 dagar där jag läser mer än 1 timme i sträck


Slutresultatet blev att jag läste minst några sidor varje dag. Jag hann igenom Drömtjuvarna och Alanna och tre av dagarna såg jag till att få en längre lässtund. Den sista dagen läste jag nästan non-stop i fem timmar när jag plöjde igenom i stort sett hela Alanna

Så jag är nöjd med det här veckan och så glad att Liza anordnade det här. 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Det är kul att få lite extra motivation med dessa aktiviteter :)

    SvaraRadera