torsdag 9 augusti 2018

Paus tills vidare

Nu har ni säkert redan märkt att det varit knäpptyst här inne i ett par veckor. Men känner att jag ändå vill flika in och förtydliga att det blir en liten bloggpaus på obestämt tid. Förhoppningsvis inte så länge. Men på grund av lite omständigheter så orkar jag inte läsa nu och inte riktigt blogga heller. Så jag får hålla mig i bakgrunden ett tag och enbart läsa era inlägg. Har några böcker jag hade velat skriva recensioner på så det kan hända det dyker upp något inlägg om jag orkar. Annars hörs vi igen, förhoppningsvis om inte allt för lång tid, med nya starka tag!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du är tillbaka snart och att allt är bra! <3

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig, kom tillbaka när du känner dig redo.

    SvaraRadera
  3. åhnej, vad tungt det måste vara! Jag ska lägga till dig på bloglovin så jag inte missar när du är tillbaka. Tack för att du tog dig tid och ork att lämna en kommentar hos mig <3

    SvaraRadera