fredag 14 augusti 2020

Litterära tankar coming up

 Jag har länge försökt komma på fler olika sorters inlägg att skriva. Jag saknar bokbloggandet men känner att det inte känns så inspirerande med enbart sammanfattningar och recensioner. Tog en titt i mitt arkiv för att se vad jag skrev om förr, innan bokosfären mer kom att existera på instagram. Hittade att jag för 3 år sedan försökte mig på att regelbundet uppdatera mina tankar på söndagar (vilket verkar gått sådär för jag verkar ha samlat 7 inlägg under etiketten söndagstankar). 

Däremot kändes det otroligt givande för mig att titta tillbaka och minnas när jag läste dem nu. Och även om jag såklart skriver här för att jag vill att ni ska läsa, så gör jag det lika mycket för min egen del. Så därför tänkte jag nu försöka blåsa liv i det på nytt. Jag kommer nog samla alla inlägg under samma etikett, men lovar inte att inläggen kommer dyka upp just på en söndag. 

Ni kan förvänta er mestadels tankar kring min nuvarande läsning och annat som har med böcker att göra. Men det kommer säkert slinka igenom diverse personliga saker också om jag känner mig själv rätt. Och genom att publicera det här inlägget måste jag nu leverera lite inlägg framöver, för jag utgår från att ni kommer sitta som på nålar och vänta på det första. 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar