onsdag 1 november 2017

Oktoberläsning

Den här månaden kunde jag rätt tidigt förutspå skulle bli en rätt kass läsmånad. Så visade det sig också bli. Men så kan det gå om en serie man börjat titta på i sin streamingtjänst, helt plötsligt får en "en månad kvar" skylt. Jag hann se fram till säsong 10 av 11. Jag har på riktigt sett i snitt 5 avsnitt per dag de senaste två veckorna. Eftersom serien fortfarande verkar vara aktiv grämer det mig inte så mycket att jag hade en säsong kvar. Nu ska det bli skönt att göra något annat. Vi börjar november med att redovisa det lilla jag läste i oktober.

Antal lästa böcker: 2 stycken

X - Den sista platsen - John Ajvide Lindqvist
The Hate U Give - Angie Thomas

Månadens höjdpunkt och månadens besvikelse: Blir lite konstigt att avgöra då jag ju bara lästa två böcker. Men The Hate U Give var otroligt bra, så den får bli höjdpunkten. Någon besvikelse blev det inte.

Summering: Trots det magra antalet böcker är jag väldigt nöjd med de böcker jag läste. Jag avslutade en serie och läste en bok jag verkligen ville läsa. Och nu när jag knappt läst något på hela månaden är suget efter att läsa massa i november starkare än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar