måndag 15 oktober 2018

Läsupdate: Igen..

"Nu tänker jag börja blogga igen" sa jag och så har jag inte skrivit något på en månad. Det går fortfarande lite sisådär med läsningen. Dels för att jag inte riktigt orkar. Men mycket beror på att jag ägnar mig kvällar åt att titta på om Veronica Mars för sjuttielfte gången.

Men ibland slår det till och jag läser i en rasande takt. Som igår när jag påbörjade Inte längre min av Ann-Helene Laestadius. Vips sa det, så var boken slut. Ska försöka orka sätta mig ner och skriva en recension på den tänkte jag. Och sammanfatta läsningen för de månader jag varit iväg. Sedan har jag blivit taggad i en tag som cirkulerat som jag ska se om jag kan få ihop några svar på.

Så min slutsats är att jag tänker ofta på att jag ska blogga. Nu ska jag bara verkligen göra det också.

1 kommentar: