söndag 24 juli 2016

Sommarläsningstävlingen: update

Känner att det är dags för en update på sommartävlingen som pågår inne hos Mia. Mer än halva tiden har ju faktiskt passerat och faktum är att jag nästan glömt att jag deltar. Läser på som vanligt och har inte riktigt koll på hur jag ligger till.

Tävlingen startade ju den 20 juni och då fick man räkna med böcker som var påbörjade men som man inte läst mer än halva av om jag minns rätt. Så med de kriterierna är detta vad jag tagit mig igenom hittills.



Med andra ord är jag halvvägs med halva tiden kvar. Det känns väldigt så bra faktiskt. Håller som bäst på att läser Divergent nu. Är inne i ett läsflow för tillfället så fortsätter det så här kommer jag nog få lov att ta mig an någon tjockisbok för att inte råka läsa för många böcker. Men har ju en del tunga böcker i hyllan som måste läsas också så det är bara bra.

Hur går det för er andra?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar