fredag 9 juni 2017

Helgens läsning

Min läsning har varit katastrofal den här veckan. Det är som om den bara försvann så fort jag gick in i juni. Vad hände med det läsflyt jag hade i maj? Men förhoppningen är att få lite läst i helgen i alla fall. Jag vill känna att jag kommer någonstans med läsningen.

Just nu håller jag på och läser En Gud i spillror av Kate Atkinson. Jag tror jag gillar den. Fast inte fullt lika mycket som första delen, Liv efter liv. Egentligen tror jag mig inte bli klar med den i helgen. Men om det skulle hända kommer jag plocka upp King's Cage av Victoria Aveyard som jag hämtade på bibblan häromdagen. Den går inte att låna om, så med den läsfart jag har just nu är det lika bra att läsa den på en gång. Det är den avslutande delen i Red Queen-serien och  jag gillar att få avsluta serier. 

Vad läser ni i helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar