onsdag 26 juli 2017

Bokköpstips: When Dimple Met Rishi

Jag hamnade på en blogg jag aldrig besökt innan och hittade världens bästa köptips. Cred till Bokpandan. Kan såklart inte låta bli att tipsa vidare ifall nu någon missat detta.

Om ni, liksom jag, följer en del booktubers så kan ni nog inte ha undgått att höra talas om boken When Dimple Met Rishi som handlar om två amerikanska ungdomar med indiskt ursprung som träffas på ett läger. Dimple, som inte vill något hellre än att slippa de förväntningar hennes traditionella föräldrar har på henne och få börja på universitet. Rishi, som fått veta att han ska få möta sin blivande fru Dimple och inte kan vara mer förväntansfull. Hon i sin tur är såklart helt ovetandes om vad som bestämts för dem.

Just nu går den att köpa som e-bok för 10 kronor på Bokus. Jag slog till direkt för jag har blivit nyfiken på den här boken. När den var så billig kände jag att det var ödet. Sen är omslaget så sjukt härligt också! Jag blir törstig av att se det. Synd att det är så mycket svårare att gå och titta och klappa på sina e-böcker, haha.

Den går att köpa här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar