söndag 2 juli 2017

Juniläsning

Så var juni till enda och det är dags att summera läsningen. Kortfattat kan jag den här månaden bara konstatera att om det inte vore för ljudboken hade jag nog inte haft något alls att skriva om. 

Antal lästa böcker: 3
Farfar var rasbiolog - Eva F. Dahlgren (Ljudbok)
Störst av allt - Malin Persson Giolito (Ljudbok)
Simone (Sthlm Queens #2) - Denise Rudberg (Ljudbok)


Månadens höjdpunkt:
Störst av allt. Herregud vilken bra bok! Jag är helt förstummad över hur genialisk den här boken är i sin uppbyggnad och berättarröst. Recension kommer!

Månadens besvikelse: Ingen egentligen. Alla böcker har gett mig var jag förväntade mig av dem. 

Summering: Mina mål är ett skämt vid det här laget. Det enda jag ligger i fas med är antal lästa böcker. 3x3-utmaningen tror jag inte jag läst en enda bok på och mina egna böcker ligger fortfarande nedpackade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar