tisdag 19 december 2017

Bookhaul: Londonstyle

Kommer ni ihåg att jag var i London? Tydligen är det två månader sedan nu och jag har nästan glömt att det ens har hänt. I alla fall så köpte jag några böcker där som jag sa att jag skulle visa upp då de är svinsnygga. Men sedan blev det liksom aldrig av. Nu däremot, nu kommer mina Londonköpta böcker!


Nevernight har jag hört så mycket gott om och den här versionen var sjukt snygg. 


Har hittills inte läst någonting av Victoria Schwab men fortsätter köpa på mig hennes böcker då så många älskar dem. Velade ett tag på om jag skulle köpa dem i den här engelska utgåvan men bestämde mig tillslut för att jag verkligen gillade de här stilrena omslagen. 

Journey to the River Sea (Resan till River Sea) var en av mina favoritböcker som barn. Och när jag såg den här jubileumsutgåvan kunde jag inte låta bli. Det gröna glänser, vilket syns lite i översta högra hörnet.

Fler böcker blev det inte, men jag är himla nöjd med de jag köpte. Har ni läst några av dem? 

1 kommentar: