torsdag 7 december 2017

Novemberläsning

Det har dragit ut på tiden att få upp min månadssammanfattning den här gången. Förstår ärligt talat inte hur det redan kan ha gått en vecka av december. Men jag kan ju liksom inte sluta nu när året nästan är över. November blev en otroligt bra läsmånad för mig. Jag hade ett flyt där, och sedan försvann det helt för jag har nästan inte läst en sida hittills. Tur det finns ljudböcker i alla fall. 

Antal lästa böcker: 7 stycken
Just nu är jag här - Isabelle Ståhl
Epidemin - Åsa Ericsdotter
Norra Latin (Stockholmsserien #1) - Sara Bergmark Elfgren
Karta för förälskade och andra vilsna - Johanna Nilsson
Middagsmörker (Idijärvi #1) - Charlotte Cederlund
Flugornas Herre - William Goldberg
Kvinnar i blått (Ruth Galloway #8) - Elly Griffiths (Ljudbok)

Månadens höjdpunkt: Här får jag nog lov att säga Norra Latin, eftersom jag längtat efter den så himla länge. Men Karta för förälskade och andra vilsna ligger tätt därefter, så himla mysig bok.

Månadens besvikelse: Epidemin, eftersom jag har förväntat mig något helt annat av den och jag kände mig lite sviken. 

Summering: Någonstans den här månaden gick jag i mål på mitt Goodreads-mål. Mina andra mål har jag gett upp sedan länge. Nu ser jag istället fram emot att sätta nya mål. Det är ju trots allt det som är det roligaste. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar