fredag 27 april 2018

Helgens läsning

Jag jobbar var fjärde helg och helgen efter jobbhelgen är alltid lite extra härlig. Det behövs två dagars ledighet på raken för att känna av den. För en del av er är det säkert långhelg nu också. Själv så får jag inte ledigt på klämdagar så jag ska jobba ändå. Men först ska jag njuta av två dagars helg, som visserligen kommer vara rätt fulla av renovering, bakning och städning. På söndag vankas det nämligen kalas.

Lite läsning hoppas jag dock få in. Jag håller fortfarande på med månadens hyllvärme Den tomma stolen. Jag har inte kommit långt för det kom en annan bok som jag var tvungen att läsa för min distanskurs emellan. Nu börjar jag bli lite stressad för månaden är snart slut och jag vill ju hinna med en klassiker den här månaden också. Lyssnar gör jag på Kvinnan i Rummet. Har inte riktigt fastnat än och har nog kommit en tredjedel in. Den är helt okej i alla fall och jag hoppas den ska börja bli lite mer spännande snart.

Hur ser er helg ut? 




1 kommentar:

  1. Jag har jobbat idag men ledig i morgon och min plan är att läsa ut Hasselskogen och i morgon ska jag spela in majs TBR :)

    SvaraRadera