söndag 27 januari 2019

Mina läsbegär just nu #3

I begynnelsen av min blogg skrev jag ett par inlägg i vad som var tänkt att bli ett återkommande inlägg - nämligen vilka böcker jag var sugen på att läsa just för tillfället. Så återkommande blev det inte eftersom jag hittills bara gjort två inlägg. Men jag tänkte det var dags att väcka liv i den igen. Så får vi se hur länge den hänger i. 

Det här handlar alltså om böcker jag känner ett begär efter att läsa just nu. Alla kommer inte bli lästa inom en snar framtid men förhoppningsvis har jag betat av en del när jag tittar tillbaka om några månader. Som ni ser är det en salig blandning av nyutkomna romaner, fantasy som varit med ett tag och lite romance. Det går ju inte att säga att jag inte är varierande i min läsning i alla fall. 

Har ni några böcker ni känner att ni verkligen vill läsa just nu? 



5 kommentarer:

  1. Lyssnar just nu på Michelle Obamas biografi och ska läsa Mai betyder vatten. Båda ser jag fram emot!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mai betyder vatten är jag också sugen på kom jag på nu. Den ligger på Storytel och väntar på att det ska bli dags att läsa den :)

      Radera
  2. Så många som jag vill läsa just nu! De som är min tbr för februari är jag väldigt pepp på :) Men sen ropar ju hela hyllan med olästa böcker 😅

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men exakt, och i mitt fall även böcker jag inte ens äger än. Vilket är fallet med de flesta här ovan.

      Radera
  3. Jag är också nyfiken på Nora eller brinn Oslo brinn. Och en hel drös andra böcker, hehe.

    SvaraRadera