torsdag 13 juni 2019

Mina läsbegär just nu #4

Jag tänkte vi skulle ta en liten titt på vilka böcker som befinner sig ofta i mina tankar för tillfället. Det är nämligen snart ett halvår sedan jag gjorde ett sådant här inlägg sist. Det kan ni hitta här och det känns bra att se att jag redan har läst tre av dessa böcker och har den fjärde på lut att börja med vilket dag som helst.

Som vanligt är det en bra blandning av böcker eftersom jag läser väldigt brett. Det är också väldigt varierande i hur nya böckerna är. För trots att det ständigt kommer nya böcker så hinner jag omöjligt läsa allt jag vill. Därför kan jag gå runt i flera år och vilja läsa en bok, som exempelvis Att föda ett barn som jag tänker på flera gånger om året men aldrig kommer till. 

Min förhoppning är att när jag gör nästa inlägg i den här serien så ska de flesta av de här böckerna vara lästa. Jag vet att jag kommer vara en bit på väg då Kärlekens Antarktis nu ska läsas i min bokklubb (mitt val). 

Vilka böcker befinner sig i er radar just nu? 

3 kommentarer:

  1. Ja, det finns många böcker som kan få vänta väldigt länge på att bli lästa trots att man väldigt gärna vill läsa dem. Kärlekens Antarktis är en av böckerna jag också velat läsa sedan den kom och trots att jag har haft den i hyllan sen jag fyllde år i september är den än så länge oläst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också haft den sedan den kom ut ungefär men inte kommit mig för att läsa.

      Radera
  2. Kärlekens Antarktis vill jag läsa! Testamente har jag också funderat på lite.

    SvaraRadera