fredag 1 april 2016

Marsläsning

Mars månad är till ända och det är dags att göra en sammanfattning. Jag trodde att jag hade läst en hel del i mars, men tydligen har jag bara läst ut fem böcker. Däremot har jag fyra påbörjade som jag kommit ungefär halvvägs i alla så aprils läsning kanske skräller i antal lästa böcker. Men det återstår att se om en månad. Nu är det dags att kolla vad jag läste i mars.

Två eller tre saker jag glömde berätta för dig - Joyce Carol Oates
Jag är den som är den - Elin Lucassi
Nässlornas blomma - Harry Martinsson
Northanger Abbey - Jane Austen
Uprooted - Naomi Novik

Antal lästa böcker: 5
Den bästa: Uprooted (utan tvekan! Recension kommer i helgen).
Besvikelse: Två eller tre saker jag glömde berätta för dig (vilket jag skrev mer om i min recension). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar