söndag 8 oktober 2017

Septemberläsning

Det blev lite tyst och vi har redan kommit en bra bit in i oktober. Men tro inte att jag glömt att jag ska göra en sammanfattning. I september hade jag en otroligt ambitiös läshög. Såklart blev hela inte läst. Jag tänkte säga att jag knappt läste något, innan jag tog en titt och insett att jag faktiskt läste 6 böcker. Det vill säga ungefär så många som jag brukar. Det är ju ändå rätt bra. 

Antal lästa böcker: 6 stycken
Mina hemligheter - Sophie Kinsella (Ljudbok)
Saker ingen ser - Anna Ahlund
Eldmärkt - Sabaa Tahir (An Ember in the Ashes #2)
Allt jag inte sa - Yrsa Walldén
Papperssjälar  - Emma Johansson (Ljudbok)
Tre saker jag inte vet om dig - Julie Buxbaum

Månadens höjdpunkt: Svårt att välja faktiskt, men jag fastnade nog mest för Papperssjälar.

Månadens besvikelse: Eldmärkt, den var seg att ta sig in i och hade inte alls samma driv som den första boken.

Summering: En bra månad ändå, rent läsmässigt. Fast bara en av böckerna var mina egna, och den läste jag ju på en gång när fick den. Men jag tänker att så länge jag läser så spelar det inte så stor roll vad. Jag gör det ju enbart för min egen skull och för att det är kul! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar