måndag 17 september 2018

Läsupdate: Lustläsning och fantasyomläsning

Jag bestämde mig förra veckan för att sluta läsa alla mina påbörjade böcker som jag haft igång sedan juli. Lusten att läsa just de böckerna hade helt försvunnit och hindrade den lilla läsglädje jag började få tillbaka. Det var ett genialiskt drag för jag har känt mig mer och mer sugen på att läsa senaste veckan.

Igår påbörjade jag serien om Klanen Otori. En japaninspirerad fantasyserie som jag läste i tonåren. Men jag har aldrig kommit så långt som till de två sista delarna som gavs ut några år senare. Min förhoppning är såklart att läsa alla böcker den här gången.

Har ni läst den här serien? 

Lånad från nätet

2 kommentarer:

  1. Har inte läst dem men jag tror syrran har dem :)

    SvaraRadera
  2. Jag läste till tvåan eller trean och älskade dem, åtminstone i början! Minns inte varför jag slutade men hoppas på att ta upp dem på nytt någon gång.

    SvaraRadera