tisdag 7 januari 2020

Just nu i januari

Jag skulle ju fortsätta hänga med på Just nu-listan hos Kulturkollo. Såklart missade jag totalt att första lördagen i månaden redan passerat. Jag skyller på helgerna och ledigheten och publicerar min lista lite i efterhand.


Just nu läser jag One Dark Throne av Kendare Blake med en deadline då den ska tillbaka till bibblan om fem dagar. Det är andra delen i en mörk YA-fantasyserie. Har även en e-bok på paus som jag inte läst i sedan mitten av december som jag vill börja på igen: Och runt mig faller världen av Marit Sahlström.
Just nu tittar jag inte på Min fantastiska väninna, men det är vad jag har tänkt börja titta på ända sedan mellandagarna. Det passar sig bara aldrig. Men kanske jag börjar ikväll!
Just nu lyssnar på Stalins kossor av Sofi Oksanen. Eller det är vad jag ska lyssna på, hann bara 39 sekunder igår efter att jag valt den som nästa ljudbok.
Just nu längtar jag efter mina två inplanerade happenings ensam den närmsta månaden. Mat på lokal med min bokklubb samt bokträff med min bokklubb.

1 kommentar:

  1. Och runt mig faller världen verkar så himla fin! Jag vill också läsa!

    SvaraRadera