torsdag 3 november 2016

Läsplaner för november

Den här månaden hoppas jag på att få en del läst. Det hoppas jag varje månad i och för sig. Som vanligt är Allegiant med på min november-tbr. Boken tar ju aldrig slut! Men nu har jag bara ett fåtal hundra sidor kvar, så i november ska den banne mig bli utläst. (Kan ju förhandsspoila att min recension kanske inte blir superpositiv som det ser ut just nu..) Annars ska jag ägna månaden åt detta tänkte jag:

¤ Den sårade divan av Karin Johannisson
I bokklubben jag är med i på nätet har det äntligen blivit dags för mig att välja bok och jag valde den här. Har sett fram emot att läsa den i över ett år men aldrig kommit till skott. Nu ska det bli gjort!

¤ Stanna av Flora Wiström
Måste läsa den här. Hann inte förra månaden

¤ Olyckornas tid av Moira Fowley-Doyle
Påbörjade den här härom morgonen så ska fortsätta sedan när jag har tid. Pratades ju om den en hel del på booktube i början av året tror jag det var.

¤ Tårar i havet av Ruta Septeys
Bokktube hyllade boken när den kom. Sedan översattes den och bokbloggarna hyllade den. Så jag har en del förväntningar men försöker hålla dem i schack så jag inte ska bli besviken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar