fredag 24 mars 2017

Läsupdate: Helgens läsning

Det är fredag och så välkommet! Nu har jag visserligen fortfarande arbetsdagen framför mig men i sinnet har jag redan tagit helg. Solen skiner och det ska tydligen bli varmt och fint de närmaste dagarna.

Uppdateringen är ju som vanligt lite lidande. Jag har börjat på en ny avdelning på jobbet och har därför ägnat senaste 3 veckorna åt utbildning. Det är mycket information som ska in i min hjärna och jag har varit helt slut när jag kommit hem. Och hemma är det ju renoveringskaos som vanligt. Tror snart jag får börja räkna det som vanlig vardag för det kommer vara kaos här i säkert ett halvår framöver.

Jag tänkte i alla fall ge lite läsupdate. Jag håller på med Det nionde brevet som ska bokcirklas hos Kulturkollo med start på måndag. Är halvvägs igenom och den är bra så hoppas verkligen att jag ska hinna läsa klart den i helgen!

Vad ska ni läsa i helgen?

Ha en trevlig helg! Hoppas solen skiner på er med.  

1 kommentar: