torsdag 14 november 2019

Månadssammandattning - oktober

Tankar i oktober

Oj, vilken läsmånad oktober visade sig bli. Jag är riktigt imponerad av mig själv faktiskt. Som vanligt så ligger jag efter med att skriva om böckerna. Jag älskar att bokblogga/instagramma, men märker att mina tankar är för grötiga för att riktigt orka formulera sig nu för tiden. Jag undrar vad jag ska skylla på när bebisen blir större och jag inte ammar längre. Sömnbristen lär väl dock hänga kvar några år så kan ju luta mig tillbaka på den. Men för att återgå till månadens läsning, jag är nöjd med siffrorna. Speciellt att hälften av dem jag läst var mina egna. Även om jag insett att jag absolut inte kommer klara av årets utmaningar.

Månadens bästa

Den här månaden har jag läst så många bra böcker. Absolut bäst var dock Välj mig, som jag älskade varje sida! Högt upp kom också efterlängtade Blynätter, är så redo för fortsättningen av serien. Gun Love, Den hemliga historien och Allt du gav mig var minnen är också minnesvärda. Som sagt, det har varit en otrolig läsmånad.

Antal lästa böcker: 12 stycken
Böcker från min egna hylla: 6 stycken





1 kommentar: