onsdag 5 april 2017

Läsplaner för april

När vårsolen kommer är jag så sugen på att sitta ute och läsa! Synd bara att jag hittills har jag jobbet alla varma dagar. när det inte blåst halv storm ute. Men tänker att min tid i vårsolen nog kommer. Det har blivit dags att göra sig en lite läsplanering för den kommande månaden. När jag tittar på den tycker jag den ser lite väl ambitiös ut. Men jag vet inte, hoppas att jag hinner igenom dessa böcker i alla fall.

¤ Windwitch
Började på den häromdagen och jag har nog glömt lite av vad som hände i första boken. Men kör ändå! Det är för lite tid för att läsa om böcker ibland.

¤ The Invasion of the Tearling
Fick mejl häromdagen om att tredje boken finns att hämta. Måste därför läsa andra boken asap!

¤ En enda risk
Har letat efter den här på bibblan sen den kom ut. Men hade inte lust att ställa mig i superlång reservationskö. Nu verkar hajpen ha lagt sig för den stod på hyllan, färdig att lånas.

¤ Man bör förlåta
Började på den här i januari. Sen kom annat emellan. Hade varit skönt att få den ur världen.

¤ The Fate of the Tearling
Kommer jag så här långt så är det sista Tearling-boken som får fokus. Misstänker att jag inte kommer kunna låna om den en endaste liten gång på bibblan. Har därför bara en månad på mig att få den utläst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar