måndag 26 september 2016

Planerad läsning v.39

Den här veckan har jag längtat efter må ni tro. Jag ska nämligen äntligen ha lite semester. Visserligen är jag bara ledig ons-sön, men herregud så skönt det ska bli! Hoppas ju självklart på massa läsning men känner ju mig själv. Jag kommer ha så mycket annat jag vill passa på att göra att det finns risk att läsningen blir lidande. Detta är hur som haver vad jag vet att jag kommer läsa i veckan.

¤ Vi
Den är lättläst skrev jag förra veckan, och det stämmer. Har läst halva och sveper nog andra halvan rätt fort bara jag får tid att sitta med den. Den är så gudomlig att jag vill kunna ägna min fulla uppmärksamhet till den.

¤ Allegiant
Har påbörjat vägen mot slutet. Den verkar bra än så länge men känns överkomligt lång just nu när jag bara vill veta hur det slutar.

¤ Flickorna
Är så sjukt pepp på att läsa den här men känner att de andra böckerna är viktigare just nu.

¤ Bödelns dotter (Ljudbok)
Sagan om Isfolket-ljudböckerna bara svishar förbi. Tror jag är på nummer 8 nu. Lättlyssnat när jag sysslar med annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar