fredag 2 december 2016

Novemberläsning

Tydligen tog november slut i en blinkning. Dagarna rullade förbi och först trodde jag att jag inte läst någon bok alls. Men fyra stycken blev det i alla fall den här månaden så tycker det är helt okej. Nu är året snart slut och det känns så himla konstigt för det känns som om det var nyss det började. Inser dock att det nog gått ett tag när jag ser på Goodreads-målet att jag hittills läst 69 böcker i år. Tror jag har god chans att klara målet på 75!

Flickan under jorden (Ruth Galloway #1) - Elly Griffiths (Ljudbok)
Allegiant (Divergent #3) - Veronica Roth
Den sårade divan - Karin Johannisson
Stanna - Flora Wiström

Antal lästa böcker: 4
Månadens bästa: Den sårade divan. Utan tvekan. Så sjukt intressant och bra. 
Månadens besvikelse: Allegiant. Den var helt enkelt inte särskilt intressant även om jag tycker den tog sig på slutet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar