måndag 12 december 2016

Planerad läsning v.50

Veckorna börjar närma sig sitt slut. Jag som låg så himla bra till på mitt Goodreads-mål för några veckor sedan börjar nu känna mig lite stressad. Risken finns att det inte blir så mycket tid för läsning i december. Främst för att jag är himla trött hela tiden. Hade nog behövt en ordentlig julledighet. Synd för mig att det är "arbetsgivarens jul" i år.

Den här veckan kämpar jag dock vidare med läsningen. Läser Rossieeffekten av Graeme Simsion. Den är helt okej än så länge. Sedan tänkte jag nog ta mig an Som stjärnor i natten av Jennifer Niven. Har bara läst superbra grejer om den och tänker att min läsning nog kan behöva en lite boost.

2 kommentarer:

  1. Som stjärnor i natten är verkligen bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla säger det så ser väldigt mycket fram emot att läsa den :)

      Radera