tisdag 7 maj 2019

Månadssammanfattning - mars

Tankar i mars

Nu är det ett tag sedan det var mars men jag kan ändå utan att tveka säga hur tankarna gick. Jag gick hem första mars för att invänta bebis ankomst och ägnade mycket tid till att läsa eftersom jag skulle ta det lugnt. Det vara jättehärligt första halvan av mars, den andra halvan var jag mer otålig för då var jag trött på att vara gravid. Läsningen gick i alla fall superbra, ända fram till 25 mars när han kom.

Månadens bästa

Min favoritbok för månaden var utan tvekan The Raven King. Jag har dragit så på att läsa avslutningen på serien då jag varit rädd att bli besviken. Men jag hade inte behövt oroa mig. Jag gillade också verkligen månadens absolut snyggaste bok Miraklet väldigt mycket. 

Antal lästa böcker: 8 stycken
Böcker från min egna hylla: 4 stycken



  • Främligen (Outlander #1) - Diana Gabaldon (Ljudbok)
  • Crazy Rich Asians (Crazy Rich Asians #1) - Kevin Kwan
  • Demonviskaren (Alvblodstrilogin #2) - Lovisa Wistrand
  • Den lilla bokhandeln i Paris - Nina George
  • The Raven King (The Raven Cycle #4) - Maggie Stiefvater 
  • Fasanjägarna (Avdelning Q #2) - Jussi Adler-Olsen
  • Miraklet - Emma Donoghue
  • The Heart of Betrayal (The Remnant Chronicles #2) - Mary E. Pearson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar