söndag 1 december 2019

Julkalenderbloggstafetten 2019

Idag är det 1 december och därmed det officiella startskottet för årets jul. Jag är som vanligt orimligt taggad över nedräkningen fram till jul.

Liksom förra året kommer jag vara med i julkalenderbloggstafetten som går av stapeln inne hos Sofies bokblogg. Temat för det här året är Jag minns när jag läste...

Startfältet för i år ser ni nedan, och eftersom jag som vanligt nu för tiden ligger lite efter så kan ni redan nu klicka er in hos Sofie och läsa första inlägget. Hit får ni sedan återkomma den 22:a för att få mitt inlägg.

1. Sofies bokblogg
2. Agnes bokblogg
3. Grefvinnan/Whatyoureadin
4. Robert/Mina skrivna ord
5. Emma/Systrarna böcker
6. Sandra/Snowglitterbooks
7. Bokdivisionen
8. Sammanfattning på Sofies bokblogg
9. Johanna Lundin
10. Mrs Calloway
11. Mias bokhörna
12. Lottens bokblogg
13. Boktanken
14. C.R.M. Nilsson
15. Sammanfattning på Sofies bokblogg
16. Västmanländskans bokblogg
17. Hanneles bokparadis
18. Stories from the sea
19. Fiktiviteter
20. Breakfast book club
21. Lexie/Tusen sidor
22. Littermentärt
23. Barnboksbloggen
24. Sammanfattning på Sofies bokblogg

1 kommentar:

  1. Roligt att du är med, ska bli spännande att läsa ditt inlägg!

    SvaraRadera