torsdag 23 juni 2016

Vattna bloggtorkan lite

Den här veckan alltså. Jag har varit så trött. Varje morgon och kväll när jag suttit vid datorn har jag påbörjat ett blogginlägg. Av dessa har jag fått iväg ett och har en halvfärdig recension liggandes. Ska försöka bättre mig i helgen. Och vila upp mig lite.

Väntar i alla fall på lite bokpaket från Bookdepository. Har otåligt kollat i brevlådan varje dag den här veckan trots att jag vet att det kan ta en vecka innan paketen kommer. Idag hade posten inte kommit när jag kom hem, så hoppet lever fortfarande kvar. Ska självklart visa upp vad jag fått sedan när det anlänt.

Annars ska jag läsa Röta i helgen. Tanken är ju att den ska läsas klart till på lördag. Får se hur det går med den biten. Får försöka leva lite mer efter det här citatet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar