måndag 1 januari 2018

Decemberläsning

Nytt år! Jag är väldigt trött och sliten efter lite för lite sömn och så en dags jobb på det. Att komma hem och se allas inlägg om utmaningar för det nya året gör att det kliar i fingrarna efter att börja skriva mina egna inlägg. Först ska vi dock ta och avsluta det gamla året ordentligt med en sista månadssammanfattning.


Antal lästa böcker: 7 stycken 
Dolt i Mörker (Ruth Galloway #9) - Elly Griffiths (Ljudbok)
Kraften (Korpringarna #3) - Siri Pettersen
Allt eller ingen - Simone Ahrnstedt
Isla and the Happily Ever After (Anna and the French Kiss #3) - Stephanie Perkins
Jag kommer hem till jul - Joanna Bolouri
Kronprinsessan (Kronprinsessan #1) - Hanne-Vibeke Holst (Ljudbok)
Fejk - E. Lockhart

Månadens höjdpunkt: Fejk som jag hade så svårt att lägga ifrån mig. Kraften gillade jag också mycket och var väldigt glad åt att få avsluta den serien.

Månadens besvikelse: Egentligen ingen. Kronprinsessan var inte riktigt lika intressant som jag hade hoppats på, men känner ändå inte att det var en besvikelse.

Summering: Jag är nöjd med att avsluta året med ännu en rätt bra läsmånad. Att inse att jag inte skrivit en enda recension känns ju dock sådär. Får ta och skärpa mig lite. Men nu tar vi nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar