torsdag 22 februari 2018

Läsupdate: Februariflyt och trötthet

Vi går mot ljusare tider och det är så himla skönt tycker jag. Att det fortfarande är ljust ute när jag slutar klockan fem känns lite som att har fått livet tillbaka. Men min trötthet har nog inte riktigt hunnit förstå att det är dags att försvinna för hela veckan har jag däckat innan klockan 22.

Tröttheten till trots har jag läst på i bra takt. Igår kväll trotsade jag faktiskt tröttheten och vägrade ge efter förrän min bok var slut. Det var månadens hyllvärmare Den nya människan av Boel Bermann som höll mig vaken. Och tro det eller ej med det var årets 19:e bok. Fattar ni?! Helt galet och jag är så himla många böcker före mitt mål på en bok i veckan. Men det är bara bra för jag planerar för lite tegelstenar senare i år. Ikväll ska jag påbörja en ny bok, antingen Beckomberga eller Unga kvinnor som är de böcker jag har kvar på den här månadens läslista. 

På tal om ingenting så har jag glömt berätta att jag numera har ett instagramkonto också. Littermentart hittar ni mig på där såklart. Här är en direktlänk. In och följ mig där, så hittar jag er också samtidigt. 

1 kommentar:

  1. Det är verkligen skönt när ljuset hittar tillbaka! Nu ska bara värmen komma också :)

    SvaraRadera