måndag 10 oktober 2016

Planerad läsning v.41

Igår slog det mig att det är oktober. Det är rätt galet med tanke på att jag inte tycker det var allt för länge sedan jag firade nyår. Jag inser ju att jag hunnit göra massvis med saker under dessa snart 10 månader. Så tänker jag efter är det inte så konstigt att tiden gått. Men kan ändå inte greppa hur fort månaderna och åren far fram!

Nu skulle vi däremot tänka ännu lite mer på framtiden och planera veckans läsning. Faktum är att just nu ser den likadan ut som förra veckans. Jag tragglar vidare med Flickorna och Allegiant.

Men jag tänkte delta i I regnets Fall Into Fantasy Read-a-thon som börjar på fredag. Så till dess ska jag fundera ut en trevlig läshög tänkte jag. Kan avslöja att det nog kommer bli en fantasy-hög för jag är så sjukt sugen på fantasy nu. Så Stay Tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar