lördag 1 oktober 2016

Septemberläsning

Okej, september hann faktiskt inte ens börja innan den slutade. Helt galet. Det är också lite det jag skyller på när jag inser att jag knappt läst någonting den här månaden. Om det inte vore för att jag konsumerat en del ljudböcker hade det varit en ytterst påver månad.

Dödssynden (Sagan om Isfolket #5) - Margit Sandemo (Ljudbok)
Det onda arvet (Sagan om Isfolket #6) - Margit Sandemo (Ljudbok)
Glass Sword (Red Queen #2) - Victoria Aveyard
After: När vi möttes (After #1) - Anna Todd
Spökslottet (Sagan om Isfolket #7) - Margit Sandemo (Ljudbok
Vi - Kim Thúy

Antal läsa böcker: 6
Månadens bästa: Vi (Egentligen inget svårt val för vackrare bok får man leta efter.) 
Månadens besvikelse: After: När vi möttes (Utan tvekan. Om ni missat det så tyckte jag den var urkass.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar