torsdag 2 mars 2017

Februariläsning

Den här månaden visste jag redan skulle bli dålig. Tror inte någon som läser min blogg har undgått att jag har flyttat. Med andra ord har inte läsningen blivit prioriterad på sistone. Anledningen att det inte ser helt fjuttigt ut är tack vare att en bok var nästan slut och två andra var i stort sett halvlästa när februari började. 

Antal lästa böcker: 4 stycken
Hausfrau - Jill Alexander Essbaum
Throne of Glass (Throne of Glass #) - Sarah J. Maas
Känslan av död (Ruth Galloway #5) - Elly Griffiths
M varken med eller mindre - Petra Backström

Månadens höjdpunkt: Throne of Glass. Var ett tag sedan jag läste en fantasy-YA som jag tyckte om på riktigt. Denna gillade jag skarpt trots att jag aldrig är helt nöjd när jag läser YA.

Månadens besvikelse: M varken mer eller mindre. Egentligen hade jag inte trott att jag skulle gilla den jättemycket. Men kände ändå att jag blev lite besviken.

Summering: Månadens läsning finns inte så mycket att säga om. Om vi ser till mina utmaningar för året är det enbart en bok som ingår i min egen bokhylla. Det är ju inte så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar