söndag 5 mars 2017

Läsplaner för mars

Det var ett tag sedan jag gjorde en TBR. Känner att jag saknar det så tänkte försöka den här månaden. Nu känner jag i och för sig redan att jag inte kommer hinna med alla dessa böcker. Men jag hade så gärna velat få massa tid för läsning igen så jag tänker fortsätta vara överdrivet optimistisk med mina läshögar.

¤ The Queen of the Tearling
Läser den just nu och har kommit halvvägs. Är en omläsning så jag vet redan att den är jättebra.

¤ Det nionde brevet
Månadens bok i Kulturkollos bokcirkel. Fick ett av de exemplar de gav ut så då måste jag självklart hinna läsa boken innan de börjar cirkla den.

¤ Om du vågar
Boken som ska läsas i en annan bokcirkel jag är med i. Har inte hunnit med de två senaste böckerna där så känner att jag verkligen vill vara med den här gången!

¤ The Invasion of the Tearling

Om jag mot all förmodan skulle läsa klart alla de andra tre böckerna så blir det att fortsätta med del två i den här serien. Även den är en omläsning. Står och köar på tredje och sista boken så vill vara redo när det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar