tisdag 5 september 2017

Läsplaner för september

Jag är så entusiastisk över att ha börjat göra att läsa-högar igen att jag blir lite för ivrig tror jag. När jag plockat ihop de böcker jag vill läsa den här månaden inser jag nämligen att det är en rätt så ambitiös hög. Men det är ju inte dåligt att drömma stort tänker jag.


¤ Allt jag inte sa
Den här boken var så otroligt snygg att jag kände att jag ville läsa sen. Handlar vad jag förstått det om en tjej som börjar på folkhögskola och där omedelbart blir handlöst förälskad. Extra kul när jag läste första sidan och inser att huvudpersonen flyttar till Falun, min uppväxtstad. Förväntar mig massvis av igenkänning! 

¤ Tre saker jag inte vet om dig
Den här är också sjukt snygg och jag har velat läsa den så länge.

¤ Kraften
Äntligen dags att avsluta den här serien känner jag. Ser fram emot det samtidigt som det känns lite ledsamt. 

¤ Flugornas Herre
En tunn klassiker. Den ska vara lite obehaglig så jag bävar lite för att läsa den.

¤ Epidemin
Den här har jag också sett fram emot att läsa länge. Därför var det ett självklart val när den bara stod på hyllan på bibblan.

¤ King's Cage
Nytt försök med denna. Sist jag hade den hemma från bibblan hann jag inte läsa den innan jag var tvungen att lämna igen den. Får se till att läsa den snarast möjligt så jag kan bocka av den här serien någon gång. 

2 kommentarer:

  1. Epidemin är jag nyfiken på :) Ska bli spännande att höra vad du tycker om den.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir ett bra avslut med kraften, den har jag också framför mig :)

    SvaraRadera