fredag 15 september 2017

Läsupdate: Efterlängtad fredag och läsplaner

Äntligen helg! Den här veckan har det varit så fullt upp på jobbet att det egentligen känns som om det var igår det var måndag. Om det inte vore för att min hjärna är helt full i vadd av allt som den varit tvungen att tänka på. Kan säga som så att i morse sprang jag runt och letade efter bilnyckeln när jag skulle till jobbet. Den satt i kvar i den olåsta bilen sen dagen innan...

Nu är det i alla fall helg. Och dagen blev himla mycket bättre när det låg ett paket i lådan när jag kom hem med ett recensionsex av The Hate U Give av Angie Thomas från Natur och Kultur. Himla snällt av dem! Nu ser jag fram emot att läsa den.


Dock har jag precis påbörjat King's Cage av Victoria Aveyard. Del tre i Red Queen-serien. Jag tyckte del två var sådär och trodde att detta var den avslutande delen, att jag skulle vara färdig med serien sedan. Men fick veta igår att det kommer en fjärde bok. Alltså är jag inte klar om jag läser ut den här. Plötsligt är jag kanske beredd att inte läsa vidare. Är det någon som läst den och kan rekommendera eller avråda mig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar