måndag 21 mars 2016

Läsutmaning i påsk

Det är dags för min första läsutmaning eftersom jag äntligen har en blogg så jag kan delta ordentligt. Och vad passar då inte bättre än att se till att läsa massvis i påsk! Närmare bestämt i Påsk-läsutmaningen hos Mias bokhörna. Det går att läsa mer om den inne hos Mia men kort sagt ska man läsa så mycket man kan mellan 23-28 mars.

Här är vad jag har tänkt försöka läsa. 

En väldigt ambitiös hög, det är jag medveten om. Men det hade verkligen varit bra om jag hade hunnit igenom den! Liv efter liv och Uprooted är dock prioriterade. Och Alanna - The first adventure är mest med som en back-up om jag fastnar i de andra eftersom den är så kort och lättläst. 


1 kommentar:

  1. Liv efter liv säger många är bra. Kul att dun hänger på utmaningen.

    SvaraRadera