fredag 15 juli 2016

Kort helg med läsplaner

Äntligen helg säger min hjärna som inte riktigt förstår att jag bara har en kort helg den här veckan. Ska jobba på söndag igen nämligen. Just nu är det fredagskväll och jag sitter och försöker skriva färdigt en litterär analys till min sommarkurs. Jag är dålig på att hålla fokus och därför tar allting alltid mycket längre tid än vad det borde. Hur svårt kan det egentligen vara att koncentrera sig?


Litterärt tänker jag ägna den här helgen åt Truthwitch eftersom jag insåg att jag snart måste lämna tillbaka den till biblioteket. Samt åt att lyssna på Big Mouth and Ugly Girl som jag påbörjade häromdagen. Gillar den och har läst den många gånger, både på svenska och engelska, men har aldrig lyssnat på den. Den är lika lättlyssnad som lättläst.

Vad läser ni i helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar