måndag 11 juli 2016

Planerad läsning v. 28

Den här nya veckan inleder jag med att vara supertrött. Det var både bröllop och kalas som skulle bevistas i helgen och det var otroligt trevliga tillställningar båda två. Men jag har sovit lite för lite och haft ännu mindre tid för att läsa. Därför planerar jag att lägga mig på sängen direkt efter jobbet (efter att jag ätit middag i och för sig) och läsa tills ögonen faller ihop av sig själv. Detta är vad jag kommer ägna denna veckan åt:

¤ Skuggland
Måste läsas ut snarast för jag ska hinna skriva en litterär analys på den innan fredag. Känner lite stress.

¤ Truthwitch
Kommer äntligen kunna komma igång med denna efter Skuggland

¤ Vi är alla helt utom oss
Läser på i denna på jobbet. Är otroligt bra tycker jag så det är svårt att slita sig när lunchrasten är slut.

¤ Ljudbok: Avgrunden
Måste lyssna klart för jag har annat jag vill börja lyssna på. Den här har hängt med lite för många veckor nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar