måndag 4 juli 2016

Läsplaner för juli

Då var vi inne i månaden när de flesta får semester och kan ägna hela veckor åt att slappa och läsa om de vill. Själv får jag ingen semester i år eftersom jag precis börjat på ett nytt jobb. (Kommer däremot kunna ta någon vecka i höst så det är inte jättesynd om mig.) Jag kommer därför streta på och försöka orka läsa lite där emellan. Då kommer jag ägna mina ögon åt det här. 

¤ Bübins unge
¤ Skuggland 
I juli måste jag fokusera på romanerna till skrivkursen. Trots att den förstnämnda är så svår att ta sig igenom. Hoppas att den andra blir lättare. 

¤ Truthwitch
Har precis börjat och därför inte kommit in i den. Hoppas dock att den ska vara bra. 

¤Alvernas liv
Äntligen läser jag den här! Har haft den hemma från bibblan i snart ett halvår känns det som. Den är speciell men helt okej än så länge.

¤Vi är alla helt utom oss
Den här ska vara sjukt bra har jag hört. Började lite smått på den på jobbet igår och den verkar i alla fall vara lättläst. 

¤ Valfri bok ur min bokhylla
Lyckas jag läsa allt ovan, då ska jag äntligen börja ta tag i min bokhylla igen. Och då får jag faktiskt välja precis det jag är sugen på just då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar