fredag 28 december 2018

Läs it snow: Slutresultat

Så är en vecka av läsande till ända och det är dags att sammanfatta hur min läsning gick i Läs it snow. Här kan ni se hur mina läsplaner såg ut om ni är intresserade. Faktum är att det gick över förväntan för mig. Jag hade nog valt ut bra böcker som var lätta att sluka

Det här är vad jag lyckades ta mig igenom. Samt att jag lyssnade på två ljudböcker. Nästan får jag kanske säga för den första hade jag redan påbörjat lite och den andra hade jag 30 min kvar på igår när jag var tvungen att sova.

- Gryningsstjärna
- Midnattsljus
- Den underjordiska järnvägen
- Legend (Ljudbok)
- En dag i december (Ljudbok)

Antal sidor kom upp i otroliga 1.549 stycken och jag är med än nöjd med min läsvecka. Nu är jag dock lite sugen på att bara glo på tv någon kväll.


 






1 kommentar: