söndag 2 december 2018

Oktober och novemberläsning

Min läsning har stilla tuffat på under hösten och här kommer en sammanfattning av de två senaste månderna.

Oktober

Jag minns knappt oktober faktiskt, den försvann lite i ett brus. Min läsning verkar ju inte heller ha varit på topp uppenbarligen. Men jag minns väl att jag läste Finns det björkar i Sarajevo? för den var så bra att jag hade svårt att sluta läsa på kvällarna och blev lite irriterad över att lästiden inte fanns just då.

Antal lästa böcker: 4
En dag ska jag bygga ett slott av pengar - Evin Ahmad
Inte längre min - Ann-Heléne Laestadius
Finns det börjar i Sarajevo? - Christina Lindström
Markus av Trolyrien - Joseph Davies


November

Med november som precis har passerat är jag äntligen ikapp med min sammanfattning. Det är även en månad att se tillbaka på med en bra känsla, för min läsning verkar äntligen ha återkommit till en normal nivå. Månaden bjöd på ett par ordentliga pärlor som Czentes Omega, Totalskada och Allt ska brinna. Det kändes även otroligt bra att få avsluta Vattnet drar-serien. 

Antal lästa böcker: 6
Nuckan - Malin Lindroth (Ljudbok)
Czentes Omega (Intergalaktiska akademin #1) - Anna Jakobsson Lund
Totalskada - Helena von Zweigbergk (Ljudbok
Heir of Fire (Throne of Glass, #3) - Sarah J Maas
Berget offrar (Vattnet drar, #3) - Madeleine Bäck
Allt ska brinna - Sofia Nordin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar