torsdag 26 maj 2016

Läs-a-lot: Ensamtid


I helgen anordnar Liza på I regnet en läs-a-lot som har fått namnet ensamtid. Nu kommer jag visserligen vara långt ifrån ensam i helgen, men tänkte ändå att jag skulle vara med. För lästid går det alltid att sneaka åt sig, oavsett om man är ensam eller ej. Vill ni läsa mer om läs-a-loten och dess regler kan ni kika in hos Liza här.



Detta är min bokhög för helgen. De två översta är prioriterade först och hinner jag sedan mer är de tre understa bibliotekslån som jag måste ta tag i. Hoppas verkligen jag hinner så långt (speciellt som Living dead in Dallas redan är halvläst.) 

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som en fin blandning böcker. Happy reading ! :D

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en fin blandning böcker. Happy reading ! :D

    SvaraRadera