söndag 1 januari 2017

Decemberläsning

Årets sista månad bjöd på en hel del läsning och jag känner mig mer än nöjd. Avslutade året med bladvändande ungdomsböcker som alltid ger mig läslusten tillbaka. Mitt Goodreadsmål klarade jag utan problem i år. Är nu mer än taggad på ett nytt läsår med nya världar och livsöden att utforska.

Tårar i havet - Ruta Septeys
Janusstenen (Ruth Galloway #2) - Elly Griffiths (Ljudbok)
Själarnas bibliotek (Miss Peregrines besynnerliga barn #3) - Ransom Riggs
Rosieeffekten (Don Tillman #2) - Simsion Graeme
Vi är en - Sara Crossan
Som stjärnor i natten - Jennifer Niven
I dina ögon - Sarah Dessen

Antal lästa böcker: 7 
Månadens bästa: Vi är en. Så fin och unik berättelse.
Månadens besvikelse: Rosieeffekten. Tyckte första boken var underhållande men nu blev det nästan bara jobbigt att läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar