onsdag 13 december 2017

Läsplaner för december

Nu har visserligen nästan hälften av månaden gått. Men jag tänkte ändå att jag skulle visa min läsplan för månaden. Anledningen att det har dröjt är för att jag ägnat alla dagar hittills åt att läsa Kraften av Siri Pettersen. Den var ju med på min novemberlista, men jag blev inte riktigt klar. Nu är jag äntligen klar! Så här är böckerna jag tänker mig att jag ska läsa resten av året.


¤ Fejk av E. Lockhart
Den här boken har varit med på min tbr i några månader nu. Tänkte äntligen ta tag i den. (Har ni hört den förr eller?)

¤ Allt eller inget av Simona Ahrnstedt
Dessa böcker brukar ju inte vara direkt svårlästa. Påbörjade den idag och misstänker att den här inte kommer ta en halv månad att läsa ut. 

¤ Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins
Det här är den enda boken jag inte läst i den här sviten. Den verkar inte som om den kommer komma på svenska, i alla fall inte den närmsta tiden. Så tänkte jag skulle läsa den på engelska istället då. 

¤ Vända hem av Yaa Gyasi
Den här boken har jag knappt någon aning om vad den handlar om. Lånade den på bibblan för jag trodde det var en annan. Men den har bra betyg på Goodreads. 

1 kommentar:

  1. Vända hem har jag hört så mycket bra om men ändå har jag inte heller så mycket koll på vad den handlar om! :)

    SvaraRadera