måndag 13 februari 2017

Planerad läsning v.7

Mina veckoplaneringar har varit väldigt oklara det här året. Känner att jag vill komma tillbaka till att planera min läsning lite grann. Men inser att det nog kommer fortsätta vara sporadiskt för på onsdag går flyttlasset för mig och min kille. Från lägenhet till hus! Helt galet och superroligt. Men det kommer innebära en massa arbete då vi ska renovera och fixa och jag inser ju att läsningen kommer bli lidande. Även om jag inte vill.

Men på de stunder jag hinner läsa har jag några böcker i åtanke. Jag håller först på med Man bör förlåta, del 2. Den blev satt på vänt på grund av read-a-longen av Throne of Glass, men nu är det dags att ta tag i den igen!

Sedan har jag två första delarna av Erica Johansens serie The Queen of the Tearling. Böckerna heter The Queen of the Tearling och The Invasion of the Tearling. Ska göra en omläsning av de båda medan jag väntar på tredje och sista delen som jag har reserverat på biblioteket. Gillar dem väldigt mycket så är ingen större uppoffring. Speciellt inte nu när Goodreads gjort så att man kan räkna omläsningar i sitt Goodreads-mål. Så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar