torsdag 30 juni 2016

Efterlängtad bokpost

Det värsta med att beställa nya böcker tycker jag är väntan på att de ska komma fram till en. Jag tittar på allvar i brevlådan redan nästa dag med en liten förhoppning om att de ska ligga där. Även  om jag inte ens fått mejlet med bekräftelse om att de skickats. Sådan är jag. Men idag så kunde jag äntligen hämta ut de sista två paketen från bokbeställningen jag gjorde för ett par veckor sedan. Så tänkte visa vad jag köpt.


  • The Sudden Appearance of Hope av Claire North har jag sett och hört Regan på Peruse Project tala väldigt gott om och jag blev så sugen på att läsa den. 
  • A Darker Shade of Magic av V. E. Schwab har jag varit sugen på i över ett år säkert. Ända sedan olika booktubers läste den och älskade den. Och den är ju så snygg till på köpet!



"Man kan inte få för många målarböcker" är ett motto jag gör mitt bästa för att leva efter och köpte därför ytterligare två till min samling.
  • Lost Ocean var ett självklart val då Basford är lite av målarboksgeni. Hennes böcker är alltid så sjukt fina! 
  • Escape to Wonderland är en målarbok baserad på Alice i Underlandet illustrerad av Good Wives and Warriors. Köpte deras Escape to Christmas Past (som baseras på En julsaga) i julas och har gillat den! Så har suktat efter den här sedan dess! 
Ser fram emot att måla i dessa.

1 kommentar:

  1. Hahaha jag är precis likadan, väntar på brevbäraren och sen har böckerna ändå inte skickats, haha!

    SvaraRadera