måndag 27 juni 2016

Planerad läsning v. 26



Förra veckans läsplanering uteblev. Jag hade ingen bra vecka och var mest bara supertrött. Vet inte om den här veckan kommer bli så mycket bättre då jag jobbar 6 av veckans dagar. Men hoppas att jag ska orka läsa lite i alla fall.


  1. Bübins unge
    Lär läsas till sommarkursen jag läser. Har börjat och antingen så är jag för trött för att förstå eller så gillar jag den helt enkelt inte. Men läsas lär den i vilket fall.
  2. Jag lever, tror jag
    Ytterligare en bok som jag inte vet vad jag tycker om. Men den är lättläst så kommer läsa klart den.
  3. Truthwitch
    Hämtade hem den från bibblan förra veckan och är sugen på att läsa den. Så tror att det blir belöning när jag läst ut Bübins unge. Innan jag tar tag i nästa bok till kursen.
  4. Avgrunden (ljudbok)
    Det blir inte mycket lyssnande nu. Tror jag lyssnade sammanlagt 30 minuter förra veckan. Men lägger ändå alltid till den för jag hoppas. 

1 kommentar:

  1. Att jobba 6 av 7 dagar är rätt så påfrestande och då hinner man inte alltid med mycket läsning. Hoppas du hinner läsa det du vill!

    SvaraRadera