tisdag 14 juni 2016

Planerad läsning v. 24

Igår vad jag så trött efter jobbet att det inte blev någon ork över till bloggning när alla måsten var avklarade. Får väga upp det idag, när jag visserligen också är väldigt trött eftersom klockan är 06.47. Men min förhoppning är att piggna i lite under dagen. Annars blir det en väldigt jobbig dag.

Nu var det dock veckans planerade läsning vi skulle titta på.

  1. Röta
    Read-a-longen hos Nelly har börjat och du hittar mina tankar kring första delen längre ned i bloggflödet. Försöker läsa den här sakta för att njuta ordentligt.
  2. Du, bara
    Hämtade den på bibblan i helgen och ser redan fram emot att sluka den. Vet att jag inte kommer kunna hålla mig länge. Tänkte kanske vänta till helgen i alla fall så jag har tid att inte lägga den ifrån mig så att säga.
  3. Dumplin'
    Nästa bok ur bibliotekshögen som borde minska. Dock har jag fått fler aviseringar om reserverade böcker att hämta. Så försöker läsa fort så jag i alla fall kan "lämna en, låna en" så det inte påverkar bokhögen så mycket.
  4. Avgrunden (Ljudbok)
    Vet inte om det blir någon så mycket boklyssnat den här veckan, men det är fortfarande denna som gäller då.

  5. Bübins unge
    Borde börja på en av de skönlitterära böckerna för min sommarkurs också. Så jag liksom hinner läsa dem i lugn och ro i tid. Får se hur det blir med den saken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar