måndag 6 juni 2016

Läsplaner för juni

Vi är redan snart en vecka in i juni och det är därför mer än hög tid för att planera upp månadens läsning. 

¤Så skriver du romaner och noveller
¤3 enkla regler finns inte: En romanskola
¤Bübins unge
¤Skuggland
Imorgon börjar jag läsa en sommarkurs i kreativt skrivande och därför kommer kurslitteraturen till den försöka vara lite prioriterad. För att slippa sitta där på slutet och hetsläsa allt man måste. 

Jag kommer dock läsa andra böcker också. Det måste man för att få lite avbrott från studierna, hur roliga dessa än är. 

¤ En bön för de stulna
Påbörjad och verkar lättläst och otroligt bra. 

¤ Röta
Del två i Korpringarna och även den här gången blir det en read-a-long på den.

Blir det sedan tid för mer läsning har jag en rätt bra hög hemma från bibblan. Ska försöka hålla hårt på att läsa ut dessa och lämna igen dem UTAN att låna hem nya nu. Så att jag kan börja ta tag i mina egna olästa böcker. 

¤ Alvernas liv
¤ Jag lever, tror jag
¤ Vi är alla helt utom oss
¤ Dumplin'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar